Nurcaseyler ben yaptırdım. Özel hastane de takipliyim doktorum boşa para odemeni istemiyorum sağlık ocağı veya devlette 75 gr yaptır sonucu bana gönder dedi. Şehir hastanesine randevu aldım (dr tayfun vural. ) sabah erken saatte yanımda 75 gr glikoz götürdüm. Zaten glikozu görünce şeker yüklemesi mi dedi. Evet dedim. Bilgilerimi aldı (son adet tarihi, hangi doktorda hangi hastanede takipte olduğumu ve bundan sonra hangi hastanede takibe devam edeceğimi) daha sonra ultrasonla bebeğe baktı haftasıyla uyumlu dedi. Son tahlillerime baktı. Uzun zamandır birkaç tetkike bakılmamış genel kan alicam birde idrar ver herseyin tamam olsun dedi. 9 da aç karna kan verdim glikozu içtim daha sonra 10 ve 11de kan verdim. Öğleden sonra sonucum e nabiza düştü kendi doktoruma gönderdim.