Anneeadayi3 canim zaten denemeden anlayamayiz ki bende bez de molfix denicem yenidgoan 1 numara aldim baktim cok guzel ilerliyo sonra stoklarim dedim yoksa iyi gelir mi gelmez mi bilemeyiz ki valla umarim yaomaz da bakalim prima cok cok iyi diyolar hic sikayert girmedim onla ilgili ama tek sirunu boykot urunu olmasi valla ordaki bebekler can verirken boykot olan bebek bezini bebeğimde kullanmaya gönlüm razi gelmedi acikcasi benim o yuzden tercih etmedim, ama ikinci olarak aklimda goon markasi var o cok onerildi hemde japonlar tsrafindan uretilmis sanirim malum onlarda her konuda cok iyiler maşallah 😂 molfix iyi gelmesse onu denicdm bende sana da fikir olsun diye diyim dedim ☺️