Ozgekurtt bilgeeS Yaaa aynısını geçen pazartesiden beri bende hissediyorum bazen gene hiçbisry hissetmiyorum anlamıs değilim korkuyorum da bseymi oldu acaba diye😕😊
Teacherblue bilgeeS hıçkırık olabilir bebişin. İlk gebeliğiniz mi. Benim de adım Bilge bazen ben mi yazdım siz mi yazdınız anlamıyorum 🤣. Doktor kontrolüm var şehir yoldayım sorarım ben. Bazen içim ılık ılık oluyor diyorum acaba dönüyor mu.
Ozgekurtt bilgeeS ay inanır mısın aynı şeyleri yasıyoruz sürekli bakma isteği duyuyorum bugün 18+1 im ama herkes bu haftadan sonra cok büyücek diyor bazen hareketlerini dinlemeye çalışıyorum o pıt pıt seslerini vs ama duyamıyorm cok evhamlı oldum😕
bilgeeS Ozgekurtt bende öyle oluyorum hep bir kuşku var içimde büyüsün diye bakıyorum karnım bilmiyorum ne zaman büyücek
Pa-2121 Ozgekurtt korkma canım benimde 19 bitiyor karnım birden büyüdü 18 drn sonra daha çok büyüyor bebek bazen çok hareketli bazende hiç tık yok şuan için normal bir durum
Ozgekurtt Pa-2121 Yaa çok tesekkür ederim canım insallah öyle olur birden büyüsün doğsun sağ salim tek isteğim o 🥹
Pa-2121 Ozgekurtt kesinlikle bana günler geçmiyor gibi doktor bir ay sonra gel diyor çok değil mi ya diyorum 🥹 özlüyor merak ediyor insan
Ozgekurtt Pa-2121 kesinlikle öylr bende en son martın 14 de gittim yarını sabırsızlıkla bekliyorum 🥹 sağlıkla gelsinler inşallah
Tubiksercan Bende 15+ 5 im . 3 gün önceye kadar damar atması gibi elekktrik çarpması gibi bişeyler hissediyordum. 3 gündür hiçbişey hissetmiyorum normal mi acaba. Cuma randevum var ama çok korkuyorum. Karnımda büyümedi sanki
Ece5454 Tubiksercan 14. Haftaya kadar bende damar atması gibi hissediyordum birden kesildi korktum doktora 1 hafta sonrasında gittiğimde bebiş iyiydi daha önce kaybım var evhamlı bi anne olarak söylüyorum sorun yoktur merak etmeyin :)
Tubiksercan Ece5454 çok teşekkür ederim ☺️ benim de bir kaybım var . İnsan gerçekten evhamlı oluyor ya
Ece5454 Tubiksercan kan sulandırıcı kullanıyorsanız bi sorun olmaz inşallah, bende daha önce 9. Haftada bebeğimi kaybettim test yaptırdım pıhtılaşma çıktı ama her doktor kontrolüne korkarak gidiyorum sanırım doğurunca anca rahatlayacağız :)
Tubiksercan Ece5454 bende 9. Haftada kaybetmiştim bebeğimi. Kan pıhtılaşma testi yaptırmadım ama doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullanacaksın dedi doktor.