Kızlar 28 haftalık hamıleyım bu hafta kontrolüm var ama hala randevu bulamadım bulamıyorum da eşim askeri personel kursa gıdecek 40 günlüğüne bende mecbur memlekete gıdecem doğum orda olacak galıba uçak bıletı aldık ama henüz doktora gıdemedım 32 haftaya kadar yolculuk yapılabılır denıyor bunun ıcınde bı ızın kağıdı falan almamız gerekıyor mu yanı havalımanında bı sorun olurmu acaba düşünüyorum yolculuk yapanlar bı yazabılırmı 3 saat araba yolcusu yapıcam bı gece kalıp ertesi sabah 1 saat 15 dk uçak yolculuğu olucak sıkıntı olurmu acaba