Betbet98 ilk önce rahim filmi çekildi kan tahlililerim incelendi kist boyutlarına bakıldı ve kistlerim beş cm üzerinde olmadığını için ameliyata şimdilik gerek kalmadığını söyledi doktorum bana sadece çikolata kisti olanların kullandığı bir ilaç verdi bu ilacı üç ay kullanmam gerektiğini söyledi aynı zamanda folik asitte kullanıyordum o ilacı kullandığin sürece gebelik ve adet olunmuyor o ilacın kullanma süresi bittiği gibi adet olmuştum doktorum ultrasona verdiği zaman kistlerim baya bi küçülmustu ama ilacın dozundan dolayı süt hormonum yükselmişti baya, onun içinde ayrıyetten emara girdim ilaç kullandım doktor bana infolik verdi bu ay kullan dedi bu sefer adet ol gel yumurta takibi yapalım normal gebelik olmasa direk tüp Bebek dedi adettimi beklerken hamile olduğumu öğrendim ☺️🤲