28 hafta gebelik kıl kurdu gördüm çok afedersiniz lavaboda başına gelen var mı bebeğe zarar verir mi ona da gecer mi doktor ilaç veriyor mu acaba netten baktım ilaç kullanilamiyomus korkmam gerekir mi 1 hafta sonra doktor kontrolüm var beklemeli miyim