Minikbirsey 28 hafta gebelik kıl kurdu gördüm çok afedersiniz lavaboda başına gelen var mı bebeğe zarar verir mi ona da gecer mi doktor ilaç veriyor mu acaba netten baktım ilaç kullanilamiyomus korkmam gerekir mi 1 hafta sonra doktor kontrolüm var beklemeli miyim
Sadeceanne2 Minikbirsey birde yanlış hatırlamıyorsam dut kurusu iyi geliyor du kabak çekirdeği de hem bebeğe hemde size faydalı tüketin. Doktorunu za sorarsınız zaten o ek önlemler i anlatır
Hannah Başıma gelmedi ama kabak çekirdeği yemenizi tavsiye ederim, bir de her gün 1 sarımsak yutun çok iyi geliyor diye duydum, internetten başka kürlere de bakabilirsiniz