Kızlar bebeğim 25 günlük biraz gazlı bir bebek 2 gün bayram içinde 3 ayrı kişiden bunu duydum banyoda veya banyodan önce sırtını avuç içiyle ovunca diken diken tüylerin çıktığını ve gazına iyi geldiği söylendi eskiden yapılırmış. Bugün bebeğime yaptık şok olduk gerçekten çıktı ama o nasıl gidecek bilen var mı? Çekmek sakıncalıymış bizde öylece yıkadık kendiliğinden dökülürmüş