Merhaba,
Daha önce 1 düşük 1 boş gebelik geçirdim. Genetik testleri yaptırdıktan sonra sadece folik asit eksikliğim çıktı ve 2 ay düzenli şekilde kullandım. Bu ay tekrar denemeye karar verdik. 1 hafta önce kahverengi lekenmem oldu sadece bir gün. Adetime 2 gün kala yani dün ise tuvalette peçeteye pembemsi leke geldi. Adet oldum sandım. Bir kaç saat sonra gittim yoktu. Sonra yeniden gittim yine peçeteye kahverengi leke geldi. Bu dün oldu bugün ise hiçbiir şey gelmedi. Göğüsleri. aşırı şiş .
Adet olacak gibi bi bel ve karın sancım var hafif. Arada da kasık sancısı oluyor.
Sizce bu yerleşme olabilir mi? Yoksa adet mi?