EzgiMese Arkadaşlar merhaba 10+0 dayım doktor randevum var, cinsiyeti en erken ne zaman öğrendiniz?🥹 Sizce belli olur mu ben erken diyorum ama etrafımda öğrenebilirsin diyen çok var.
Eko93 EzgiMese benm doktorum 10.haftamda tahmin etmişti. Ama genelde kesin olarak 14 16 arasi öğreniliyor. Sağlıkla gelsin.
Brknly EzgiMese 10. Haftada fetal dna ile öğrendim ama ilk gebeliğimde 11. Haftada kız demişti 12.haftada erkek olduğu anlaşılmış dı bazen geç oluşabilir organları gözükmüyor