Yarin 20 hafta olcaz su an 19+6. Hissetmedim henuz. Kilolu sayilirim. Gaz mi bebek mi ayirt edemedigim bi pıtırtı oluyo bazen.. ama ben gaz diyip umutlanmiyorum. Öyle buradakilerin anlattığı gibi bi balık kayması, kelebek ucmasi, gidiklamma falan hissetmedim henuz.. daha cok damar atmasi gibi 4 5 pıtırtı oluyo. Gün icinde 5 6 kez oluyodur