Calikusuuu Detaylı ultrasonu hangi hafta yaptırdınız en uygun ne zaman olur ? doktorunuza göre en erken ne zaman yapılır ? Bu konuda bilgisi olanlar yazsınlar lütfen ☺️
gulfer29 Calikusuuu Detaylı ultrason için doktorum 20 ve 24 haftalar arası yapılması gerektiğini söyledi. Şuan 19+3 pazartesi arayıp ne zaman gitmem gerektiğini soracağım
bthn_slm Calikusuuu merhaba bende çam sakurada 19. Haftaya sıra bulmuşken aldım , bi sorun oldumu doktor erken vs dedi mi nasıl geçmişti ultrasonunuz
isil-ay 18-23 hafta diyorlar bende 23. Hafta istedi doktorum da randevu kalmamıştı 24. Haftaya kaldı 2 hafta sonra yani doktor hiç bişey olmaz dedi
Gizem9688 21 dedi doktorum. 21 e randevu alcam yarın sabah perinatoloji icin yesil alan actirip. Su an 19+6
bthn_slm Aslaninannesi_ devlette sıra bulması okadar zorki , eğer daha ileri tarih denk getirebilirsem ertelicem inşallah
Aslaninannesi_ bthn_slm uğraş kuzum çünkü yüzü falan çok belli olmuyor organları tam gelişmemiş oluyor doktor öyle demişti hatta 24 e kadar zamanı var