Sizdenbirii1 Gozdee01 bende o haftadayım ağrım yok ama kasık ağrısı göğüs ve şişkinlik var siz doktora gittiniz. Mi
Hvv68 Gozdee01 enfeksiyon olabilir acile gidip bir görüne bilirsiniz herkesin durumu farklıdır. Geçmiş olsun
Becuk Gozdee01 canım çok normal ve geçmiyor hep var o ağrılar. Sadece benim şiddetli olduğu için doktor magnezyum verdi baya baya rahatladim