Ankara Etlik şehir hastanesinde doğum yapan var mı nasıl memnuz kaldınız mı?
Gokayy bende burda bekleyim orda doğum sezeryan doğum yapicam
Gokayy sezaryen mi normal mi ben orada doğum yaptım ikinci kızımı:)
Gokayy Normali nasıl bilmiyorum ama sezaryen olan tanıdığım asla memnun kalmadı
yagmuraltintass nasıl memnun kaldınız mı