Nergislyssa 34+3 ün daha ama regl olcakmışım gibi ağrım var dol bacağım uyuşuyor ve göğüslerimin arası ve arkası çok fena sıkışıyor böyle arada geliyor normal mi artık yoksa doğuruyor muyum bebişimde çok hareketlendi şuan
Motherandbaby_ Nergislyssa Gerçek doğum sancısı belden başlayıp karına doğru girer eğer öyleyse ılık bir duş alın geçmese yada sıklığı artarsa acile gidin 🌸
aresinannesi1 Nergislyssa yok canım o bebek doğum pozisyonuna geçtiyse ondan da oluyormuş bnim gün içinde kaburgamı kıracak gbi baskı yapıyo 37 haftalık olacağız
Nergislyssa Motherandbaby_ benimki belimden girmiyor ama regl olmuşum gibi sanki öyle bi ağrı ilk günü gibi göğsüm sıkışıyor bide sanki böyle çok afedersiniz ama şey olcakmışım gibi bi ağrı çok yemişim de
Motherandbaby_ Nergislyssa Eğer korkuyorsanız kadın doğum aciline gidin isterseniz yanlış yönlendirmek istemem şimdiden geçmiş olsun ☺️
Minigiim-vebenn52 Nergislyssa yalancı sancıların başlamış muhtemelen gerçek sancı on dkda bir vurmaya başlar giderek aradaki dakika düşer Magnezyum kullanıyor musun
Nergislyssa Minigiim-vebenn52 kontrol ettim zaten saatte bi gelmiyor Şuan, yok magnezyum vermedi doktorum , ama benimki oynamaya başladı 😂
Minigiim-vebenn52 Nergislyssa magnezyum kullansan iyi olur doktora söyle gidince 35-36 ya kadar kullan ki kasılmaları önlesin erken doğumu önlüyor
Ruveydass Magnezyum kasılmalar iyi geliyor kullanın derim benim 36 haftalık magnezyum hayat kurtarıcı bence😊