Selam hamişlerrr
Benim gibi 10. Haftada olan varmı? Ne gibi durumlar yaşıyorsunuz.Benim 2. gebeliğim bu.İlk gebelikte çok rahat geçirdim midem bile bulanmamıştı ama bu gebelik beni fena sarstı mide bulantısı nefes darlığı bel ve kasık ağrım var , ayrıca çok yemek yiyorum 😂 acaba cinsiyetimiz ne olacak 12. Hafta da kontrolüm var.Sizde durumlar nasıllllll