miniiiikfasulye yaptırdım doktorum en önemli tahlil dedi bir sorun da yaşamadım şeker de çıkmadı. burada kendi kilosu, bebeğin kilosu, bebeğin suyu normal olup; Açlık , tokluk , 3 aylık şekerleri normal çıkıp şekeri çıkan insülin kullanan çok insan gördüm o yüzden yapılması gerekiyor diye düşünüyorum. Zira şeker varsa ve haberiniz olmazsa bebekte sorunlar olabiliyor. Erken doğum anne karnında bebek ölümleri gibi.