Ecemdklsn Merhaba hanımlar 31+4deyiz bugün akşam üstü elimden arı soktu alerjim yok ama parmağım bayağı şişti araştırmama göre alerjiniz yok ise bebeğe bir zararı yokmuş ama sizinde başınıza geldi mi ?