GkeCanKaran Gulcandogansadi bn ilk 4+2 ydi gittiğimde keseyi görmüştük.7.haftamda kalp atışlarını duyduk.sende inş görürsün☺
gizemgnll Gulcandogansadi Canım benim beta değerim 1000di , 5+1 dediler. Kese de görünmüştü. Beta değerinden falan anlamam ama illa şu kdr olcak diyemem bence iki üç hafta daha bekle enazından kalp atışını da duyarsın 😊
Umudumm 4+3 te alttan bakarak görmüştü benımkını değerlerim baya yüksekti omunda etkisi olabilir genelde 5. Haftada görüyorlar
deletedmom02 3 buçuk haftalıkken beta değerim 1450 iken gözükmedi, 2 gün sonra 6 bine çıktığında gözüktü benimde..
Afdemir 4+4 te gittiğimde kesesini gördük. 6+3 te ise kalp atışını duyduk 😇 Kişiye göre değişiyor bunlar tabi. Her bünye farklıdır☺
Simsad Benim 5 haftada alttan göründü 7 haftada karnımda göründü biraz sevmiyo benimki gözükmeyi 😊😊😂😂