Kızlar selam 🥰 Doktorumun en başından beri söylediği ve uygulamanın da gösterdiği tahmini doğum tarihim 17.04.2024 normal doğum düşünüyorum doktorum da böyle söylüyor peki tahmini doğum tarihine kadar sancım gelmezse suni sancı ile mi doğum gerçekleştiriliyor yoksa beklemeye devam mı ediliyor aynı durumu yaşayan var mı? 🤷🏻♀️ Bu arada özellikle sabahları ilk uyandığımda karnımın ağrısından duramıyorum ama düzenli sancı yok yaklaşık 10 gündür böyle…