20 haftalık gebeyim . Kilolu bir şekilde gebe kaldım seyirme dışında bir hareket hissetmiyorum seyirme hareketi de hergğn değil :( inanılmaz sol bel kalça ve bacak ağrım oluyor akşam saatlerinde ölüyorum gibi yürüyemiyorum . Bebeğimin harketini hissedememem normal mi 🥺😥