Merhabalar benim ilk bebeğim 37+6 gün ama 1.940 doğdu ikinci bebeğiminde kilo alamayacağını ilk çocuk prematüre bebek olduğu için ikincininde prematüre olacağını söyledi doktorumuz başına gelen var mı böyle bir durum. Çünkü gerçekten çok zorluk çektim bakımında 10 gün kuvezde yattı korkuyorum açıkçası.