Gizemzumra Merhaba, öncelikte geçmiş olsun. Gebelikte bence en büyük zorluklardan birisi. Eğer yeni başladıysa en kısa sürede apse oluşmadan doktorunuza danışmanızı öneriyorum. Ben karanfil yağı kullandım doktoruma da sorarak bana bir tek o iyi geliyordu başta ama sonrasında apse oluştuğu için iki kutu antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Son haftalara doğru genellikle müdahale etmiyorlar. Umarım en kısa zamanda ağrınız geçer.