TG123 Kızlar ani bir karın ağrısı ile afedersiniz ama bi anda su gibi ishal oldum şimdi de hafif hafif karnımda kasılmalar oluyor ağrılı değil sadece kasılıp gevşeme şeklinde sizce doğum belirtisi mi 38+4üm
Kbrbydk TG123 evet ishal doğum belirtisiymis. Hadi gözünüz aydın. Sancıları takip edin düzenli ve siklasirsa hastaneye gidin acilmaniza baksinlar
_momandad TG123 Ayy evet bende doğuma giderken hatta doğumda bile ishaldim,Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ❤️
TG123 _momandad doğum anında tuvaletinizi yaptınız mı ishal olunca tutulmaz sonucta bundan korkuyorum 🥲
Kbrbydk TG123 zaten lavman yapıyorlar merak etmeyin. Birşey kalmayınca çıkmıyor tabi😁 olsa da doktorlar alışık😉
TG123 Kbrbydk hala beklemedeyim yarın sabah kontrolüm var bakalım belki çatı muayenesi olursa tetikler diye düşünüyorum ☺️
Bcandan Aynı sorun bendede var sabah 8 den beri dün acilde nst çekildi birşey çıkmadı bende korkuyorum birşey olur mu diye su gibi ishalim regl gibi ağrım var biraz