Prmdkanneee Kızlar ayin 3u yumurtlama 4u çatlamaydı değerlendirdik, bugün test yaptım çatlamadan 9 gün sonra yani. Negatif çıktı, erken mi yaptım pozitife döner mi yaşayan var mı?
Sergul1425 bnce erken olmuş geç döllenme olabilir bnde geçen ay değerlendirdim erken gebelik yapmıştım adet günüme 4 gün kala silik de olsa çift çizgi çıktı ama adet oldum erken yapıp psikolojini bozma istersen
orkidemm_ Prmdkanneee ben 7. Gün yapmıştım negatifti sonra da adet oldum zaten bence varsa eğer inan ki hemen çıkıyor