Eylemdemir Kızlar tam 36 haftalık , bugün akşam 7 den beri hareketleri çok çok az ve de hareket edince de canım acıyor karnımın asagısında hissediyorum , ve çok ağrıyor sizce normal mı
Kizkiza Eylemdemir benimde 2. Gebeliğim de böyle olmuştu çünkü suyum duruyordu sancım yoktu sadece hareket edince açıyordu öyle gitmiştim 4 cm açıklığım varmış