Aslan-47 🙈tüp bebek olunca diğer bebeklerden yada gebelrden bir farkımız yokki 😊😬 sadece dışarda ilk 5 gününü tamamlayıp konuluyor embriyo okadar yani. Ben normal doğum olarak yola ciktim öylede istiyordum zaten Dr um da normal doğum taraftarı olan bir Dr , ama omurgadaki problemden ötürü sezeryan a döndü durumlar