Hanımlar merhaba hamilelikte şeker yüklemesinden zarar gören varmı bi arkadaşım şeker yüklemesi yaptırmış şeker hastası olmuş çocuğu da çok kilolu doğmuş ve Şuan çocuk zayıflayamıyor muş bana öyle anlattı genellikle zararlı diyorlar lar sizde bi zararı oldu mu ?