umycnr94 Kızlar ben miyim bı tek bilmyorum ama 7 hftalik hamileym asiri sinirleniyorum herşeye herkesten bı soğuma bı kendimi geri çekmeye başladım bazen pismanda olyorum herşey batıyor bana 😔 varmı byle olan
Adenala umycnr94 Ooooo ben de öyleydim tamamen hormonlardan kaynaklı masada meyvelikte duran elmalara bile sinir oluyordum 😂
asell13 umycnr94 görümcem öyleydi ya yanına gitmek istemiyordum hayattan soğutuyordu insanı o kadar sinirli ve stresliydiki resmen alev topuna dönmüştü 😂😂neyse ki doğurduda sakinledi az
umycnr94 Bide 7 yasnda oğlum var korkuyor da bu halimden ama eşimin nefes alması bile batıyor bana resmen hersye gıcık olyorum htta dyorum yani millet duygusallasir.ben snirden aglyorum 😁
Adenala umycnr94 Ben herkesten gıcık alıyordum eşimden ailesinden kendi ailemden yolda yavaş yürüyen insanlardan yanımdan geçen herkesten 😂😂
asell13 umycnr94 malesef canım burnumuzdan getirdi resmen doğurdu da durdu biraz 😂 hiç gülmezdi hep suratı asıktı annesiyle çok kavga ediyordu diğer çocuklarına kocasına herkese çatıyodu 😂😂
Elos_1907 Bugün bende böyleyim kaynvalidem de diyor hormonların erken başladı espiri yaptı ona bile sert çıktım yani bomba gibiyim sinirli felan anlamadım
Adenala umycnr94 😂😂😂 Onlardan baştan beri gıcık oluyordum hamilelikte daha da boğasım geliyor neyse doğumdan sonra zamanımızın çoğu bebişlerle geçeceği için kaale alacağımızı sanmam onları da gerektiği yerde cevap verir geçeriz
Munevver_kaplan_33 umycnr94 aman ha elinden geldiğince sakın ol bütün hamilleligim herseyden herkesten sinirlenip kizmakla geçti çocuğumla şimdi baş edemiyoruz o kadar sinirli ki bir laf edemiyoruz hamilelikten çekiyor çocuk haberin olsun
Busaltun umycnr94 beeeennn✋✋ kız bildiğin gibi değil uçan kuşa kocama kaynanama kayınpederme kaynıma anama babama hahahaha uçan kuşa herkese tahammül seviyem düştü diyim sabredemiyorum boş konuşmalara
Kur Birde beeeen😅 herşeye bağırıyorum herkese gıcık oluyorum herkesin her söylediği batıyor kimseyi görmek istemiyorum 😂