matmazelinbeybisi Kızlar selamlar hamilelikte içilebilen içilemeyen bitki çayları oluyor ya internette çok fazla bilgi var sizler neleri içip neleri içmediniz acaba biraz bilgi paylaşımı yapalımm🥹🥹
Deletedmom_88 matmazelinbeybisi sırf bu yüzden 9 aydır bitki çayı içmedim desem… herkes başka bir şey diyor gerçekten 🥲
Kelebekmisaliihayat matmazelinbeybisi ben ıhlamur ve nane limon içtim. Ama doktor bütün çayları yasakladı. Bazen az miktarda içtiğim oldu. Bana bir şey olmadı ama kimseye olmaz diye bi şey yok. Bu konuda doktorunuzu dinleyin derim. Her hamilelik farklı, herkesin durumu farklı. Size en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir.
xazall matmazelinbeybisi Maalesef hayır önermiyorlar mesela mide yanmam war papatya çok iyi geliyo ama içemiyorum. Riskede atmak istemiyor insan
Tz19_ Ben hamile olduğumu bilmiyordum ve diyet surecindeydim sabah aksam yesil cay ictim 1hafta boyunca sonrasinda 6hqftalik hamile oldugumu ogrendim cok sukur bisey olmamisti ama doktorum onermedi hic nir bitki cayini
matmazelinbeybisi Tz19_ hımm ben de günde bir bardak yeşil çaydan bişey olmaz diyodum ama yarın doktora sorayım bi
Tugcev matmazelinbeybisi yeşil çay en sıkıntılısı diye biliyorum bu arada. Normalde bile içinde ki bazı ürünlerden dolayı diyetisyenler dahil sınırlandırma koyuyor. İsmini hatırlamıyorum da tam olarak
Tugcev matmazelinbeybisi Doktor bana direkt bitki çayı yok demişti. Bende hiç sormadım hiç mi içebileceğim bir şey yok diye 😂 5ay oldu içmedim hiç hasta da çok oldum ama tuttum kendimi 🤦🏼♀️