Nskan Merhaba anne adayları ve anneler 19+5 haftalığım bazen karnımı taşıyamıyor yırtılacak gibi hissediyorum normal midir hep olmuyor aşırı gergin oluyor arada
1zehrs Nskan evet normal ilerleyen haftalarda daha netleşiyor bu durum ben bazen of çatlayacagım şimdi ortadan diyorum
Baby41 Nskan evet karnınız geriliyor büyümeden ötürü bu durumda mutlaka gün içersinde nemlendirici sürün sıklıkla hem rahatlayacaksınız hem catlak önüne gecebilirsiniz bir de masaj yapın ve bol su tüketin
belginuzun benim de öyle oluyor bazen gergin taş gibi hissediyorum, gaz yapan yiyeceklerden uzak dur biraz dedi doktorum
Esrackc Nskan kız o kadar erken mi ben 30 dan sonra öyle hissetmeye başladım 35 haftalığız şuan karnımın kaşıntısından ağırlığından duramıyorum