Eşim doktor ve bazı veterinerlerin tavsiyesi üzerine sadece kutu süt içiyorum. Pastörize olmayan sütten yapılmış herhangibi bi şey yemememk gerekiyor. Tadı lezzetli de olsa yararı yok. Kutu sütten yoğurt yapabilsem yerdim güzel olurdu kendim yapıp.
Oradan buradan aldığınız sütün içinde hangi oranda antibiyotik hangi oranda ilaç olduğunu, kaç saat sakladığını hamgi bakterileri ürettiğibi bilemezsinizz kaynatıp anca dibe kalsiyum çöktürürsünüz. Tek yararı yağı olur işte o da düz yağ