Kızlarım 30+0 haftalık gebeyim. Son bir kaç gündür uyurken, gece yarısı saat 3-4 farketmiyor kusma gibi bir refleks ile uyanıyorum. Büyük ihtimalle reflü galiba çünkü mide bulantısı ve tam olarak bir kusma eylemi olmuyor. Yaşayan var mı? Önerebileceğiniz bir şey🥲 (Yastık falan hariç🤭)