Temel gıda malzemesi yapmadıkça problem olmaz korkmayın :) bende ayda 1 yiyorum . A vitamini barındırdığı için fazlası toksik etki oluşturabiliyormuş . Ama bu sınırın üstüne çıkması için her öğün falan yemeniz lazım ;) YouTube da bir doktor var Kağan Kocatepe, videosunu izleyin içiniz rahat edecektir 🙏