Ebruu_ozt Akın beye gidiyorum, memnunum ama çok yoğun. Diğer randevu zamanıma kadar bir problem olsa dahi beklemek zorunda kalıyorum. Seher hanıma da gittim, onu da beğeniyorum, güler yüzlü. 11. haftada bebeğimin cinsiyetini söyleyerek çok şaşırtmıştı beni ☺️