Aysekrdnz42 Merhabalar detaylı da bebeğimin midesi küçük dediler şu yutmamisti bir hafta önce bugün doktor yine aynı şeyi dedi bu durumu yaşayan varmı pazartesi peeintolog gideceğim
Umayumayumay Aysekrdnz42 Merhaba. Bana da bugün doktor ona benzer bir şey dedi ama emin değilim şu an böyle gözüküyor olabilir dedi. Haftaya detaylıya gideceğim. Size ne dediler ?
Gebess95 Midesi küçüğü bilmiyorum da perinatoloji ye gittim ben genel olarak midesi oluşmuş dedi büyük küçük demedi bence de perinatolojiye gidin daha iyi oluyor inşallah herşey yolundadir korkma