ressamanne_ 25 haftalığım şu an ,bugün göğsümden gelen bir nefes darlığım var öksürme hissi geliyor arada da hastamı olcam bebekmi büyüdü anlamadım özellikle oturur vaziyette daha çok hissediyorum yaşayan varmı?
mom-2024 ressamanne_ 19+3 benimde çoğu zaman oluyor sırt üstü uzandığımda özellikle nefes darlığı yaşıyorum göğsümde ağırlık baskı hissi oluyor
Pinar_3 ressamanne_ ayy aynı ben nefes alamıyorum 22 haftalık olduk sanırım bebek büyüdü diye ama fena bişey şok tarafima uzaninca geviyo biraz
ressamanne_ Deletedmom_88 inşallah🫶🏻 zaten dün hissetmiştim hep aşağıda oluyordu hareketleri yukarı çıkmış göbek deliğimde hissediyorum