Doğum yaklastı ve cidden bir fikrim yok herkes soruyor ama ben belli değil diyorum içten içe düşünğncede kendimde ne istediğimi bilmiyorum bi korku sardı beni normal olsa bile epiduralle yapmak istiyorum zaten ama hangisi daha iyi ne yapsam bilemiyorum tecrübeli anneler nolur biraz akıl verin düşüncelerinize ihtiyacım var