Ceylano Ben normal doğum düşünüyorum rabbim izniyle 36. Haftaya girdim doktor şimdi doğsa bişe olmaz dedi her anda doğabilir dedi daha bı kaç hafta sonrada doğabilir dedi 36 da doguranlarin bebegikleri kuveze giriyor mu
Mommytwice2 Ceylano ciğerleri gelişti ise yeterli kiloya ulastiysa sorun olmuyor vaktinde gelir inşallah
asell13 Ceylano önemli olan ciğerleri gelişimini tamamladıysa 2500 gram üzeriyse girmez merak etme 34 de doğup girmeyen bile var bebeğe bağlı yani
_momandad Ceylano Ben yaptım canım 36+5 de.Çok şükür küvöze falan alınmadı.Ama kilo olarak biraz düşüktü.Tam 3 kg doğdu 😂
Ceylano Mommytwice2 doktor herşeyi güzel dedi canm kilosu fln dedi her an dogursan bile normal dedi bişe olmaz dsdi yani bakicaz artk eşimde bana egzersiz yapmamı söyledi onları yapmaya başladım bakicaz artk
Ceylano asell13 ciğerleri gelişmiş mi sormadım tam dokrot gayet güzel dedi canm kilosuda 2700 benimde biraz zor geçiyor kendimi dogurtmaya çalışacam artk egzersiz yürüs hepsini yapacam bakalım artik
asell13 Ceylano evet canım benim 4. Sezeryanım olacak inşallah. Evet bi komşumuz 2 kızınıda 35 haftalık doğurdu bi tanıdığım 2 çocuğunuda 34 haftalık doğurdu hiç kuveze girmediler gayet sağlıklılardı
Ceylano asell13 maşallah rabbim sana bağışlasın onları canım 😍 Valla bende doğurmak istiyorum artık yürüyüş fln egzersiz derken 37 olur herhalde
_momandad Ceylano öyle de doğumdam sonra bayağı zayıfladık 2300 düştü kilosu o zaman hastaneye yatırdılar 3 gün sadece yoğun bakımda kaldı ☺️