Pazartesi günü kontrole gideceğim, ozaman da 40+3 oluyorum. Herşeyı iyiiyse bebeğın Suni sancı derseler kabul etmelımıyım acaba, parmak ucu kadar dı en son açıklığım, sunıyle açılma olurmu son ana kadar suni alıp sonradan sezeryan donen oldumu… ayy kafamda deli sorular 😣😔