iremkarayel53- Kızlar 8+3 um, dünden beri sol kasik ve sol belim ağrıyo sizce bu durum normal mi korkulacak bisey mi 🥹💓
Betkarakaya iremkarayel53- çok normal canım ağrıdan uykumdan uyandığımı biliyorum ve bu ağrılar hep oluyor korkma ağrının şiddetini takip et artıyorsa veya Allah korusun kanaman olursa dra başvur, hamilelikte kasık ağrıları hayatımızın bir parçası artık😅💖
Semyil iremkarayel53- canım ben 17 haftalığım arada kasık ağrıları hala var doktorum doğuma kadar devam edebilir normal rahim genişliyor dedi
Makbule_199110 iremkarayel53- bende 7 hafta ligim 2 gundur yumurtaliklarimda agri var eski acilmis sayfalara baktim normalmis
KurabiyeninAnnesi123 iremkarayel53- normal kuzum korkma lekelenmen kanaman olmadigi sürece endişelenme
napoliten_ iremkarayel53- çok normal bebek yerleşiyor yerleştikçe rahim kasılıyor ve ağrıya sebep oluyor bende de var o söylediklerin aynısı 😂 tabi şiddetli ağrılar olursa doktoruna danışmalısın