sumerveyilmaz Merhaba 5 haftalık hamileyim,1haftadır gribim doktora gitmedim gecer diye ama boğazlarım çok şişti seslerim gitti kulağım tıkandı ilaç alamam demi antibiyotik filan
GuzelMelegimm sumerveyilmaz valla gittim sadece parol içebilirsin dedi. Ama hamileliğin başlarında içilen antibiyotik var ilk 3 ay içiliyor. Bence git verirler
Seher05_ sumerveyilmaz merhaba ne yapmıştınız bende şu an 5 haftalık hamileyim aynı durumdayım . Hastaneye gittim hiç bir ilaç vermedi parol hariç 3 gündür çekiyorum . Burnumdan nefes alamıyorum tıkanıyorum. 🥹
Tugba-ikizler 35 haftalık hamıleyım aynılarını bende yaşadım doktor ateş olursa parol ıc dedi antibiyotik vermedi ama burda çok gördüm doktor verıp kullanmış Acıle gıdıp parol taktırabılırsın belki faydası olur