Esra7272 bende 25-26 haftalıkken topluca almıştım, illa herşeyleri olsun mantığıyla değil gerçek ihtiyaçları aldım. 27-28 de ağırlaşmaya başlıyoruz zorlanabilirsin canım. birde ikiz olunca daha kısıtlayabiliyor erken doğum riski olduğu için 30-32 haftalarda da hastane çantamı hazırladım şuan 32+3 yavaştan erken doğum belirtileri göstermeye başladım. Size de böyle yapmanızı tavsiye ediyorum çünkü kafanız rahat olur eksik gedik düşünmezsiniz strese gerek kalmaz