SmyEsciv Kızlar nasıl takımlar aldınız Kafam çok karışık Yardımlarınıza ihtiyacım var Resim atar mısınız 🥰 Türbanlı değilim bu arada haziranda olucak kısa kol falan nasıl olur sizde
Senmsii SmyEsciv Kısa kollu önü düğmeli pijama.takimi tercih edebilirsin canım. Birde kalın askılı yine onu düğmeli gecelikte yedekle bence. Bende temmuzde doguracagim o sekild kaldım. Düğmeli olmasına özen göster bebesi rahat emzire bilmek için
Fatma44 SmyEsciv canım kısa kol düğmeli tercih edebilirsin su lohusa pijamaları pek kullanışlı gelmedi bana küçücük açıklıktan göğsü tutmayı bilmeyen bebeği emzirmek sıkıntı oluyor
Serendipity16 SmyEsciv ben bu takımın siyahını aldım kısa kollu içi hem tesettürlüler İçin hem açıklar için kumaşı çok güzel terletmez benimde mayısta inşallah doğum tavsiye ederim farklı renkleri de var
SmyEsciv Senmsii evet dimi kısa kollu yada asklı iyi olur siz aldınız mı acaba Yada baktığınız modeller var mı
Senmsii SmyEsciv Ben aldım LCW indirim vardı bir ara. S44658z8-Lu8-optik beyaz baskılı pijama takımım Yine girip hepsine baka bilirsiniz. Her bütçeye Uygun pijama ve gecelikler var
SmyEsciv Fatma44 dimi böyle yandan falan açılıyor onları beğenmedim pek zaten düğmeli daha iyi onları beğeniyorum zaten hem şık hem rahat birşey olsun
MorKelebek54 Serendipity16 bende ilk siyahini aldim begenince mavi ve yesili aldim cidden cok cok guzeller. Kumasi asiri iyi ben bu kadar iyi olcagini sanmiuodum valla
Merve_3351 SmyEsciv instagram pijamapartisi sayfasina pijama evi sayfasina bakabilirisn cnm guzl seyler var
Merve_3351 SmyEsciv Trendyoldan da bakabilirisn cnm pijama evine ben pahaliym ama açıklar için daha güzel şeyler var🫶
asell13 SmyEsciv Benimde mayısta doğumum bunu bide pudrasını aldım önü düğmeli yakalı klasik modelden siyah ve bej aldım resimdeki beyaz ve pudrayı hastaneye götürcem diğerlerini evde kullanırım