Bsnrarslan75 Kızlar 19 haftalık hamileyim ve yediğim herşey şişkinlik yapıyor sizce bu haftalarda normal mi
Bendiyebiri_ Bsnrarslan75 14 haftalık olduk geçen ekmek ve sudan hem şişkinlik hemde kusma yapiyodu doktorum ekmek ve suyu azalt dedi ekmeksiz bişey yiyemiyorum bende ekmek ve su baya siskinlik yapıyo az bişey yesem bile
schiphol Bsnrarslan75 evet 17+3teyim ve benim de öyle. Doktor zaten dedi bu bebek değil göbek diye :)
Zeyneppx schiphol yaa benimde kesin göbek ama olsun ben göbeği salıyorum artık hamileyim diye ahahahsh