Yeni 23 olduk ve bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama sanki 3 gündür herhangi bir bebek hareketi hissetmiyor gibiyim. 3 gün öncesine kadar hissediyordum bir sıkıntı yoktu ama bugün de dahil 3 gündür hiçbir şey yok. Hareketsizlik haricinde kötüyü gösteren başka bir durum da yok çok şükür 🤲🏻 ama yine de canım sıkıldı 😔😔