Merve_3351 genelde ilk 1 ay emzik verilmemesi gerektiğini söylüyorlar meme reddi yaşamamak için, sonrasında da damak problemi olmaması adına erkenden bıraktırmak gerekiyor. Hem alıştırmaya uğraş hem bıraktırmaya uğraş bana çok anlamsız geldiği için ben emzik almadım. Ne ben ne kardeşim de kullanmamışız zaten 🥺 eğer çok ihtiyaç olursa almayı düşünüyorum. Hani olur da göğüsler çok yara olur , sürekli emziremem, bebek memede uyur vs gibi. Ama daha bir problem yaşamadan alıp da emziğe alıştırmak bana saçma geliyor bilmiyorum 🤔