Kızlar az önce kızımı yatırırken arı varmış odasından (allahtan onu sokmadı) üstüne bastım görmedim ayağımı soktu. Çok şişti duramıyorum kolay kolay ağlayan biri değilim ama bu acıdan ağladım kimsede yoktu caresizce kaldım ayağımı sıktım ama başka birşey yapamadım. Az önce yengem geldi gitti buz verdi buz tutuyorum ama hala aynı. Birşey olur mu ya hamileyim hamilelikte zararı var mı ki. Bu iğnesini bırakıp ölen arı dan değil tekrar tekrar soka bilen zehrini bırakan Arıdan bide tam parmak ucu kırılan yer parmağım da bükülmüyor üstüne basmakta zorlanıyorum 😣😣