Seysey61 36+3 deyim bugün biraz da sinirimden bütün evi tek başıma temizledim sildim süpürdüm. Adım atarken bacak aralarım ağrıyor artık çok yoruldum galiba. Sizce açılma falan olmuş mudur olsa nasıl anlaşılır
Newmommyy Seysey61 çatı ağrısı canım o bazen yürütmüyor da. Ama açılma nasıl bir belirti veriyor bilmiyorum hiç. Beni bazen arada kafasıyla ittiriyor sanırım vajinaya doğru çok kötü sancı oluyor çığlık atıyorum😂
hayalim35 Seysey61 çatı ağrısı bnde de 1 aya yakındır oluyor açılmayla alakası yok sanırım 38+3 haftalığım yürütmüyor bazen
Seysey61 Newmommyy birisi kasık kemiklerime tekme atmış gibi hissediyorum çok kötü ve çaresi yok sanırım :( magnezyum da kullanıyorum ama fayda etmiyor
Sadeceanne2 Seysey61 bir kaç gün o ağrıyı çekersin çok yürürlüğündede olur o ağrı 29 . Haftadayım. Yorduğum zaman benim kide öyle oluyor
Seysey61 hayalim35 işte çok yordum kendimi bugün sabahta yine biraz vardı ama şuna resmen adım atamıyorum doktora mı gitsem acaba diye düşünüyorum
hayalim35 Seysey61 bende 1 haftadır hiç oturmuyorum misafir geldi ayaklarımın altı çok kötü yürüyemiyorum
Newmommyy Seysey61 yarım saat uzanıp dinlendiğinde geçmediyse hala git canım. Ben az su içtiğimde ya da magnezyum kullanmadığımda böyle oluyorum maalesef
Seysey61 Newmommyy hareket etmesem sorun yok şuan uzanıyorum ve ağrı hissetmiyorum ama kalkınca işler fena tuvaletim gelmesin diye su bile içemiyorum şu an
myprincessgirl Açılmayla beraber sancın da artar canım bacak ağrısı açılma değildir zaten sancıdan anlarsın açılma olup olmadığını normal bir ağrı değil yani
hayalim35 Seysey61 sorma ya 2 çocuğum daha var bayram temizliği misafir telaş hepsi bir anda oturmak nedir bilmiyorum dün ayaklarımın ağrısından ağlamak üzereydim