Bebekim123 Glsmfth ya kesinlikle tek düşündüğüm onun sağlığı zaten ama bi’tane yeter Allah ona sağlık versin onu bereketli kılsın bi’daha düşünmüyorum bebek falan 😱 Çok zor geçiyor benim canım
Glsmfth Bebekim123 benim de cok zor geçiyor canım allahım inş sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰
Bebekim123 Ayazayaz canım inan benim gitmediğim yer kalmadı üç gündür hastahanelerdeyim şimdi yine geldim kadın doğumcuya yönlendiriyorlar geldim bu sefer devlette bekliyorum bakalım
Mlly34 Boş öğürmede bende kan kustum fakat zaten hamilelikden öncede gastrit rahatsızlığım vardı ve miden çok hızlı boşaldığı için mide asidinin tahrişi yüzünden kan gelir Mideni boş bırakmamaya çalış doktorumda aynen böyle söyledi ve renninin şurubunu verdi yemeklerden snra ve yatarken içmemi söyledi aynı zamanda vitamin ilacı ve folik asidide kullanıyorsan ayrı bi tahriş yapıyor midede uyanır uyanmaz çerezlerle çözdüm ben allah yardımcın olsun🙏🏻☺️
Bebekim123 Mlly34 aynen canım bu sefer ki gittiğim doktor daha iyiydi çok şükür hem cinsiyeti öğrendik gemde ilaç yazdı
Mlly34 Bebekim123 ilaç kullanmayı istemiyoruz doğal olarak ama midemiz eskisinden daha hızlı işliyo o bebişde yiyor içiyor yatıyor malüüm 😂